مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 13:352021-02-21سياسي

«ناجی»، روایت پرواز محمدحسین ناجی دزفولی چاپ شد


«ناجی» روایت زندگی شهید محمدحسین ناجی دزفولی نوشته علی موجودی روانه بازار نشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ناجی روایت آغاز تا پرواز طلبه، عارف، و پاسدار شهید محمدحسین ناجی دزفولی که با همت و کوشش علی ‏موجودی تنظیم و تدوین شده است، به چاپ رسید.

این اثر حاصل جست ‏وجو و تکاپوی گروه روایت گران شهدای شهرستان دزفول برای گردآوری و ثبت و ضبط خاطرات به ‏یاد‏مانده از شهید محمدحسین ناجی دزفولی است که با رعایت نسبی استانداردهای خاطره ‏پژوهی علمی، در قالب خاطرات کوتاه، نگارش شده است.

نویسنده در مقدمه به نحوه شکل گیری کتاب ناجی می پردازد و این گونه می نویسد: گروه روایت گران شهدای دزفول، با همکاری و پشتیبانی مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرستان دزفول ، پس از تحقیق و پژوهش ‏های متعدد و مشخص کردن یک شهید برای ثبت خاطرات، اقوام و خویشان و رفقای او را یکی‏ یکی پیدا می ‏کنند و روبه‏ روی دوربین می‏ نشانند؛ مصاحبه می‏ کنند و مصاحبه‏ ها پیاده‏ سازی می‏ شود و آنگاه ‏که مجموعه کامل شد، نویسنده‏ ای از دیار دزفول را انتخاب می‏ کنند تا خاطرات شهید را در قالب کتاب درآورد.

وقتی بچه‏ های روایتگران حدود هفتصد صفحه مصاحبه پیاده‏ شده را در خصوص شهید محمدحسین ناجی دزفولی به دستم دادند، هنوز سرگرم نگارش زمانه و زندگی شهید مدافع حرم شهرم، سید مجتبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ناجی»، روایت پرواز محمدحسین ناجی دزفولی چاپ شد

«ناجی»، روایت پرواز محمدحسین ناجی دزفولی چاپ شد