مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 13:452021-02-21ورزشي

جیب خالی، واقعیت تلخ این روزهای ورزش مه ولات!


ورزش و فوتبال در شهرستان مه ولات این روزها و البته همچون روزها و هفته ها و ماه ها و حتی سال های قبل با مشکل بی پولی و نبود اعتبار دست به گریبان است و کمبود فضای ورزشی و نبود اعتبار داد ورزشکاران و حتی مسئولان حوزه ورزشی را در آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مه ولات، حکایت ورزش و فوتبال در مه ولات حکایت دستان پر اما جیب خالی است، در حالی که حال ورزش مه ولات به لحاظ مالی خوب نیست و ورزشکاران و حتی مسئولان حوزه ورزشی این شهرستان از عدم تخصیص اعتبار و کمبود امکانات و تجهیزات ورزشی گلایه دارند، آیین افتتاحیه لیگ فوتسال شهرستان با عنوان جام ولایت برگزار شد که این رقابت ها با حضور 720 فوتسالیست مه ولاتی در قالب 48 تیم برگزار می شود.

در حاشیه این مراسم به سراغ جمعی از اهالی فوتبال در شهرستان مه ولات رفتیم و در مورد حال و احوال این روزهای ورزش و فوتبال در مه ولات با آنان گفت وگو کردیم.

سرفصل اعتبار داریم اما خبری از بودجه در فوتبال مه ولات نیست! رییس کمیته فوتسال هیأت فوتبال مه ولات در حاشیه آیین افتتاحیه لیگ فوتسال شهرستان مه ولات اظهار کرد: یکی از مهم ترین کمبودها در حوزه فوتسال در مه ولات، نداشتن سالن ورزشی در روستاهای شهرستان است، به طوری که فقط یک سالن ورزشی در روستاهای شهرستان مه ولات داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جیب خالی، واقعیت تلخ این روزهای ورزش مه ولات!

جیب خالی، واقعیت تلخ این روزهای ورزش مه ولات!