مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 13:452021-02-21اقتصادي

حضور ایرانسل در رویداد بومی سازی زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات


ایرانسل با هدف ادامه حمایت از تولید ملی و اشتغال زایی در سال جهش تولید، در رویداد «معرفی دستاوردهای بومی سازی زیرساخت های اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات» شرکت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با حضور در رویداد معرفی دستاوردهای بومی سازی زیرساخت های اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات که روزهای 3 و 4 اسفند ماه 1399، در پژوهشگاه ICT در حال برگزاری است، آخرین دستاوردهای خود در زمینه مراکز داده، شبکه توزیع محتوا و خدمات ابری را معرفی می کند.

همچنین در حاشیه این رویداد، همایش ها و نشست های تخصصی و میزهای گفت وگوی تقاضامحور بین مشتریان و عرضه کنندگان، با همکاری مرکز ملی فضای مجازی و نهادهای بخش خصوصی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

ایرانسل که در راستای بهره مندی از توانایی و ظرفیت شرکت های توانمند داخلی و حمایت از سیاست های کلان ملی مبنی بر حمایت از تولید بومی و تقویت شرکت های دانش بنیان و توسعه فرصت های کسب وکار در حوزه های مخابراتی، شامل زیرساخت های فناوری اطلاعات، مراکز داده، شبکه و امنیت اطلاعات در حال شناسایی پیمانکاران و شرکت های فعال ایرانی و همکاری با آن ها است، در این نمایشگاه بخشی از ظرفیت های خود در حوزه های مورد اشاره و فرصت های موجود برای همکاری های آتی با شرکت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ایرانسل در رویداد بومی سازی زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات

حضور ایرانسل در رویداد بومی سازی زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات