مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 13:502021-02-21اقتصادي

برگزاری بیست وسومین رویداد هم آفرینی برای معرفی سنگ هرکاره مشهد


بیست وسومین رویداد هم آفرینی مشهد برای شناساندن و معرفی بیشتر سنگ سرپانتین به جهت خلق مدل های نوآورانه برای توسعه کسب وکارهای حوزه صنایع دستی و سوغات مشهد برگزار خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی بیست وسومین رویداد هم آفرینی مشهد برای شناساندن و معرفی بیشتر سنگ سرپانتین به جهت خلق مدل های نوآورانه برای توسعه کسب وکارهای حوزه صنایع دستی و سوغات مشهد برگزار خواهد شد.

باتوجه به اهمیت موضوع سنگ سرپانتین یا هرکاره به عنوان یکی از برندهای ویژه سوغات شهر مشهد، در راستای معرفی بیشتر و بهتر این هنر صنعتی، بیست وسومین هم آفرینی مشهد با همکاری معین اقتصادی شهرستان مشهد و همکاری مرکز نوآوری شهری در جهت نوآوری در طراحی محصول و توسعه برند سنگ هرکاره مشهد، برگزار می شود.

طراحان و تولیدکنندگان صنایع دستی با محوریت سنگ سرپانتین، طراحان گرافیک و بسته بندی، طراحان صنعتی، ایده پردازان فرهنگی، علاقه مندان به فعالیت های استارتاپی، داوطلبان اجتماعی، متخصصین رسانه، فضای مجازی و متخصصین بازاریابی و بازرگانی حوزه محصولات هنری و فرهنگی می توانند با ثبت نام در این رویداد و ارسال رزومه خود به صورت فردی و تیمی در این رویداد شرکت نمایند.

هدف از برگزاری رویداد هم آفرینی مشهد خلق مدل های نوآورانه برای توسعه کسب و کارهای حوزه صنایع دستی با محوریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیست وسومین رویداد هم آفرینی برای معرفی سنگ هرکاره مشهد

برگزاری بیست وسومین رویداد هم آفرینی برای معرفی سنگ هرکاره مشهد