مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 14:252021-02-21اجتماعي

نیروی انتظامی تا بازگشت به وضعیت عادی در کنار مردم زلزله زده است


جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در بازدید از مناطق زلزله زده سی سخت، گفت: در کنار مردم سخت کوش و قدرشناس این منطقه هستیم تا زمانی که انشاالله شرایط به وضعیت عادی بازگردد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در بازدید از مناطق زلزله زده سی سخت، گفت: در کنار مردم سخت کوش و قدرشناس این منطقه هستیم تا زمانی که انشاالله شرایط به وضعیت عادی بازگردد.

سردار محمد شرفی در مناطق زلزله زده شهر سی سخت افزود: خدمت همه مردم فهیم و قدرشناس استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مردم شهرستان دنا اعلام همدردی می کنم.

وی ضمن ابراز همدردی با همه شهروندان عزیزی که در این حادثه به نوعی آسیب دیده اند، تصریح کرد: همانطوری که مستحضرید و لنز دوربین هایتان به زیبایی این ها را نشان می دهد و ما هم این را به صورت سراسری داریم می بینیم، از لحظه اول این حادثه خدارا شکر مدیران استانی بلافاصله امداد اولیه را انجام دادند یعنی من دیده ام هم مسیر ها بازگشایی و هم معابر تمیز شده و هم تیم های ارزیابی به موقع سر صحنه رسیده اند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا اظهار کرد: خیلی از زیرساخت ها مثل برق، آب، مخابرات، تلفن و گاز بلافاصله در کوتاهترین زمان وصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی تا بازگشت به وضعیت عادی در کنار مردم زلزله زده است

نیروی انتظامی تا بازگشت به وضعیت عادی در کنار مردم زلزله زده است