مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 14:402021-02-21اقتصادي

خوگرنیوز رسانه ای برای انتشار اخبار صنعت مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی


خوگرنیوز رسانه تخصصی مبلمان و دکوراسیون و بستری برای اطلاع رسانی و برقراری ارتباط میان فعالان این حوزه ها با یکدیگر و با مخاطبانشان است.

- خوگرنیوز رسانه تخصصی مبلمان و دکوراسیون و بستری برای اطلاع رسانی و برقراری ارتباط میان فعالان این حوزه ها با یکدیگر و با مخاطبانشان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام خوگرنیوز، این رسانه به انعکاس اخبار و ارائه گزارش در مورد رویدادها، تازه های نوآوری و فناوری و تحولات اقتصادی اکوسیستم مبلمان و دکوراسیون در ایران و جهان می پردازد.

همچنین خوگرنیوز با انتشار مقالات گوناگون درحوزه های دانش، سبک زندگی و معرفی میراث گذشته، وظیفه خود به عنوان رسانه را تکمیل می کند.

خوگرنیوز مرجع و نمایه ای از وضعیت و ظرفیت های مبلمان و دکوراسیون ایران و بازتاب دهنده تحولات بین المللی و الگوهای موفق این دو حوزه از سراسر جهان است.

تاریخچه و تولد خوگرنیوز ایده فعالیت رسانه ای در صنعت مبلمان و دکوراسیون از سال 1393 همزمان با شکل گیری خوگر، پلتفرم آنلاین مبلمان و دکوراسیون شکل گرفت و تلاش شد در چهارچوب بلاگ خوگر با تولید محتوای مناسب و به روز تا حدی به نیازهای برشمرده شده، پاسخ داده شود.

تا اینکه در سال 98 به پشتوانه تجاربی که در این مدت کسب شده بود خوگرنیوز به عنوان یک پایگاه مستقل در خدمت کل صنعت و صنف قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوگرنیوز رسانه ای برای انتشار اخبار صنعت مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی

خوگرنیوز رسانه ای برای انتشار اخبار صنعت مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی