مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 14:552021-02-21سياسي

توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی به معنای خروج از برجام نیست


توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی به معنای خروج از برجام نیست و تنها پاسخی صریح، روشن و موثر به دولت هایی است که با بدعهدی و وعده های بی حاصل باعث ورود خسارت به ملت و کشور ایران شده اند.

- مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در موضوع توقف اجرای داوطلبانه عدم خروج متقابل جمهوری اسلامی ایران از برجام را خواستار شدند و وعده دادند منافع کشورمان  ناشی از این توافقنامه با ادامه حضور تامین شود.

وی تاکید کرد: ایران رویکرد سازنده خود را برای حل مسئله نشان داد و کشورمان تا یک سال بعد از آن هم به طور یک طرفه تعهدات خود در این توافقنامه را به انجام رساند ولی همانطور که جهان و سازمان های بین المللی هم شاهد آن بود، طرف اروپایی هم تحت تاثیر سیاست های دولت آمریکا نتوانست در راستای تامین منافع کشورمان به موجب برجام کاری از پیش ببرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: روند کاهش تعهدات برجامی هم که به موجب ماده 26 و 36 این توافقنامه در نظر گرفته شده است موضوع تازه ای نیست و از سال گذشته شروع شده اما شاید این اقدامات متناسب با آنچه به خصوص پس از خروج آمریکا در برجام رقم خورده نبوده است و باید اقدام درخوری انجام پذیرد و طرف های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی به معنای خروج از برجام نیست

توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی به معنای خروج از برجام نیست