مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 16:202021-02-21اقتصادي

فرماندار: تعطیلی یک ماهه بازار در گرگان شایعه است


فرماندار گرگان با اشاره به شایعات چند روز اخیر مبنی بر تعطیلی اصناف از 15 اسفند الی 15 فروردین، گفت: تاکنون هیچ تصمیمی در این باره گرفته نشده و اخبار منتشر شده در این باره را تکذیب می کنم.

- ایسنا/گلستان فرماندار گرگان با اشاره به شایعات چند روز اخیر مبنی بر تعطیلی اصناف از 15 اسفند الی 15 فروردین، گفت: تاکنون هیچ تصمیمی در این باره گرفته نشده و اخبار منتشر شده در این باره را تکذیب می کنم.

محمد حمیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند شیوع کرونا در سطح شهرستان گرگان ثابت است و اگر همین روند ادامه دار باشد، شاهد کاهش شیوع این ویروس خواهیم بود.

وی بیان کرد: تعطیلی اصناف و بازاریان تابع شرایط شهرستان در وضعیت شیوع کرونا است و اگر شرایط از وضعیت نارنجی فعلی به قرمز تغییر پیدا کند، مجبوریم علیرغم میل باطنی، طبق دستورالعمل های ستاد ملی کرونا، مشاغل گروه دوم را هم مانند گروه 3 و 4 تعطیل کنیم.

فرماندار گرگان تأکید کرد: با توجه به ازدحام زیاد شهروندان در مراکز خرید و پاساژها به خصوص ترافیک بالای خودروها در سطح شهر، اگر تجمعات کم نشود و شهروندان پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، دوباره روند شیوع کرونا افزایش پیدا خواهد کرد و وضعیت شهرستان به حالت قرمز باز خواهد گشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: تعطیلی یک ماهه بازار در گرگان شایعه است

فرماندار: تعطیلی یک ماهه بازار در گرگان شایعه است