مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 16:202021-02-21سياسي

روستاهای آسیب دیده در اثر طوفان و کولاک اسکو برق دار شدند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: با تلاش همکاران برق تبریز، در کوتاه ترین زمان ممکن روستاهای آسیب دیده ی شهرستان اسکو در اثر طوفان و کولاک برق دار شدند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: با تلاش همکاران برق تبریز، در کوتاه ترین زمان ممکن روستاهای آسیب دیده ی شهرستان اسکو در اثر طوفان و کولاک برق دار شدند.

عادل کاظمی به تشریح عملکرد همکاران نوسازی، امور برق ائل گلی و مدیریت برق شهرستان اسکو برای برق دار کردن روستاهایی که در اثر بروز طوفان و کولاک شدید آسیب دیده بودند، پرداخت.

وی با بیان این که در روز 29 بهمن 99، بروز طوفان و کولاک شدید در مناطق کوهستانی حوزه ی مدیریت برق شهرستان اسکو، سبب پارگی هادی های شبکه ی 20 کیلوولت شده و تامین برق برخی از روستاهای این منطقه را با اختلال مواجه کرد، گفت: شدت طوفان به قدری سهمگین بود که علاوه بر شکستن پایه های بتنی H شکل و پایه های چهارتایی چوبی، پایه ی گرد بتنی پیش تنیده را نیز که به استحکام و دوام در شرایط بسیار سخت شهرت دارند از کمر شکسته بود.

وی ادامه داد: به دلیل وجود اسپن های طولانی در مسیر تغذیه ی روستاهای گنبرف، کردآباد، مجارشین و آشستان در 13 نقطه، پارگی سیم رخ داده بود که همکاران خدوم و ایثارگر مدیریت برق شهرستان اسکو، از همان ساعات آغازین برو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای آسیب دیده در اثر طوفان و کولاک اسکو برق دار شدند

روستاهای آسیب دیده در اثر طوفان و کولاک اسکو برق دار شدند