مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 17:102021-02-21اقتصادي

لزوم جذب سریع اعتبارات صندوق توسعه برای طرح های فاضلاب خوزستان


استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم جذب سریع اعتبارات صندوق توسعه برای اجرای طرح های فاضلاب در خوزستان گفت: سیستم فاضلاب خوزستان بسیار مشکل دارد و نباید در اجرای پروژه ها و همچنین جذب اعتبارات معطل کرد.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم جذب سریع اعتبارات صندوق توسعه برای اجرای طرح های فاضلاب در خوزستان گفت: سیستم فاضلاب خوزستان بسیار مشکل دارد و نباید در اجرای پروژه ها و همچنین جذب اعتبارات معطل کرد.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای برنامه ریزی خوزستان که امروز (3 اسفندماه) برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم هرچه سریع تر موج جدید کرونا در خوزستان که بسیار خطرناک است، کنترل و مدیریت شود.

همه مدیران استان خوزستان باید به سیستم بهداشت و درمان و همچنین طرح غربالگری شهید سلیمانی کمک کنند تا بتوانیم شیوع کرونا را کنترل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این طرح گسترده ممکن است نیازمند پرسنل و یا وسایل نقلیه باشد؛ دستگاه های اجرایی در زمینه اجرای آن همکاری داشته باشند زیرا این مساله به زندگی مردم مرتبط است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: زدن ماسک، فاصله گذاری اجتماعی، عدم شرکت در مراسم و محافل خانوادگی مهم ترین اقداماتی است که می شود با رعایت آن ها به بخش بهداشت و درمان کمک کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جذب سریع اعتبارات صندوق توسعه برای طرح های فاضلاب خوزستان

لزوم جذب سریع اعتبارات صندوق توسعه برای طرح های فاضلاب خوزستان