مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 17:452021-02-21اقتصادي

نیازهای سرمایه گذاری در مناطق ساحلی استان بوشهر تامین می شود


استاندار بوشهر با اشاره به اینکه توسعه استان بوشهر دریامحور است، گفت: زیرساخت ها برای تامین نیازهای سرمایه گذاری در سواحل استان بوشهر توسعه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند عصر یکشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های ساحل و دریا در استان بوشهر را به صورت جدی در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: در حوزه سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر طرح های جدید تولیدی، خدماتی و اشتغال زایی با رویکردی دریا محور طراحی شده است و حمایت لازم برای اجرای انها صورت می گیرد.

استاندار بوشهر خواستار تلاش همه دستگاه ها برای پیگیری طرح های اقتصاد مقاومتی استان بوشهر شد و بیان کرد: پروژه های اقتصاد مقاومتی استان باید در سامانه ویژه این پروژه ها بارگذاری شوند.

وی با اشاره به اینکه پروژه های اقتصاد مقاومتی بر اساس برنامه تعیین شده اجرا، تکمیل و افتتاح می شوند ادامه داد: توسعه استان بوشهر با استفاده از ظرفیت ساحل و دریا محقق می شود و سرمایه گذاری ها باید در این مسیر باشد.

گراوند خواستار توجه ویژه به پروژه های تولیدی و سرمایه گذاری شد و خاطرنشان کرد: تأمین نیازهای سرمایه گذاری و زیرساخت ها در سواحل استان بوشهر یک ضرورت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازهای سرمایه گذاری در مناطق ساحلی استان بوشهر تامین می شود

نیازهای سرمایه گذاری در مناطق ساحلی استان بوشهر تامین می شود