مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 17:552021-02-21اقتصادي

پیشنهاد تعدادی از نمایندگان مجلس درباره سهمیه بنزین خانوارهای فاقد خودرو


جمعی از نمایندگان مجلس پیشنهادی درباره سهمیه بنزین خانوارهای فاقد خودرو تدوین کرده و بزودی در صحن علنی و حین بررسی لایحه بودجه 1400 مطرح خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور گسترش عدالت در میان خانوارهای ایرانی، پیشنهادی درباره سهمیه بنزین خانوارهای فاقد خودرو تدوین کرده و بزودی در صحن علنی و حین بررسی لایحه بودجه 1400 مطرح خواهند کرد.

  در این پیشنهاد آمده است:  1.

از ابتدای مهرماه سال 1400 به هر خانوار مشمول دریافت یارانه فاقد خودرو، به ازای هر نفر، پانزده (15) لیتر در ماه سهمیه بنزین یارانه ای اختصاص می یابد.

همچنین به خانوارهای دارای خودرو که تعداد اعضای آن بیشتر از چهار (4) نفر باشد، به ازای هر نفر بیشتر، پانزده (15) لیتر در ماه سهمیه بنزین یارانه ای تعلق می گیرد.

2.

از ابتدای فروردین 1400، سهمیه بنزین خودروهای دوم و بیشتر خانوارهای یک نفره و سهمیه بنزین خودروهای سوم و بیشتر سایر خانوارهای دارای خودرو حذف خواهد شد.

همچنین سهمیه بنزین خودروهای وارداتی با حجم موتور بیشتر از 2000 سی سی حذف خواهد شد.

3.

در سال 1400، سایر سهمیه های بنزین وسایل نقلیه شخصی و عمومی (از جمله انواع تاکسی، وانت بار و موتورسیکلت) مانند گذشته به قوت خود باقی می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تعدادی از نمایندگان مجلس درباره سهمیه بنزین خانوارهای فاقد خودرو

پیشنهاد تعدادی از نمایندگان مجلس درباره سهمیه بنزین خانوارهای فاقد خودرو