مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 18:152021-02-21اقتصادي

شستشوی شبکه آبرسانی 30 محله و کوچه هرسین انجام شد


شستشوی شبکه آبرسانی 30 محله و کوچه شهر هرسین انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبادالله کنجوریان بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از سیستم آبرسانی شهرستان هرسین اظهار کرد: کدورت آب شرب این شهرستان در گذشته موجب ته نشین شدن گل و لای در سیستم آبرسانی شده که سبب بروز مشکلات بسیاری برای شهروندان شده است.

وی با بیان اینکه مشکلات در بعضی از محلات شهر هرسین و همزمان با افزایش و کاهش فشار آب ادامه دارد، افزود: شستشوی شبکه آبرسانی در حدود 30 کوچه و محلات بزرگ شهر هرسین که دارای بیشترین مشکل بودند طی 2 مرحله انجام شده و این عملیات در فازهای بعدی ادامه خواهد داشت.

فرماندار شهرستان هرسین با بیان اینکه شستشوی 12 کیلومتری خطوط شبکه آبرسانی این شهر انجام شده است، خاطرنشان کرد: آبرسانی به 19 روستای بخش بیستون در دهه فجر از اقدامات ارزنده در بخش آب و فاضلاب بوده است.

گفتنی است، انجام ساخت و سازهای غیر قانونی بر روی بخشی از شبکه قدیمی فاضلاب روستای چشمه کبود، مسدود شدن منهول ها و بخشی از مسیر هدایت فاضلاب این روستا باعث جاری شدن فاضلاب در معابر روستا و ورود آن به منازل مردم شده بود که با پیگیری های انجام شده و 150 متر لوله گذاری و شستشوی شبکه آبرسانی این مشکل رفع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شستشوی شبکه آبرسانی 30 محله و کوچه هرسین انجام شد

شستشوی شبکه آبرسانی 30 محله و کوچه هرسین انجام شد