مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 18:252021-02-21بين الملل

حمله شیمیایی قریب الوقوع تروریستها به مناطق مرزی سوریه و عراق


عناصرتروریست زیر نظر و حمایت آمریکا تعدادی خودروی حاوی ماده سمی کلر را برای اجرای عملیات انفجار شیمیایی صحنه سازی شده به مناطق مسکونی نزدیک مرزهای سوریه و عراق وارد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازعراق گفت: بعد از اینکه مرکز آشتی روسیه (مستقر در پایگاه حمیمیم) نقشه تروریست ها در ادلب برای انجام یک انفجار شیمیایی را فاش کرد، نگاه آنها به مناطق مرزی معطوف شد تا این انفجار شیمیایی را آنجا انجام داده و سپس طرف های سوری و عراقی را به انجام آن متهم کنند.

وی تاکید کرد: دو روز قبل، مرکز آشتی روسیه فاش کرده بود که عناصر تروریست با همدستی گروه به اصطلاح کلاه سفیدها کامیون های حامل ماده سمی کلر را برای انفجار شیمیایی صحنه سازی شده و سپس متهم کردن نیروهای سوریه به انجام آن وارد (ادلب) کرده اند.

این منبع افزود: این افشاگری روسها باعث شد که نیروهای آمریکایی نقشه را عوض کرده و اجرای عملیات یاد شده را به مناطق نزدیک به پایگاههای خود در مرز عراق و سوریه ببرند.

این فعال رسانه ای سوری تصریح کرد: براساس اطلاعات دریافتی از منابع محلی، عناصرتروریست (پس از این افشاگری روسها) زیر نظر و حمایت آمریکا تعدادی خودروی حاوی ماده سمی کلر را برای اجرای عملیات انفجار شیمیایی صحنه سازی شده به مناطق مسکونی نزدیک مرزهای سوریه و عراق وارد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله شیمیایی قریب الوقوع تروریستها به مناطق مرزی سوریه و عراق

حمله شیمیایی قریب الوقوع تروریستها به مناطق مرزی سوریه و عراق