مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 19:002021-02-21ورزشي

والیبال پاس گرگان به لیگ برتر صعود کرد/ رکورد تاریخی با 20 پیروزی


تیم والیبال پاس گرگان با پیروزی در دیدار نیمه نهایی در لیگ دسته یک والیبال کشور موفق شد به مرحله نهایی این رقابت ها و به لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور صعود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، تیم والیبال پاس گرگان امسال با سرمربی گری عیسی سنگدوینی رییس هیات والیبال گلستان و از فعالان پرسابقه عرصه ورزش در استان گلستان و با بهره گیری از جوانان آینده دار در استان گلستان و با کمترین هزینه ممکن پای به عرصه رقابت های لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور گذاشت.

گرچه در ابتدای راه کسی تصور این را نداشت که عملکرد خوبی از این تیم در لیگ دسته یک به ثبت برسد اما جوانان این تیم با هدایت سرمربی پرانگیزه اش و تلاش های بی وقفه، با کمترین توجه مورد انتظار از سوی مسوولان و بدون حواشی و جنجال و سر و صدا، یک به یک دیدارهای خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و با ثبت 20 پیروزی و بدون حتی یک شکست، امروز با پیروزی برابر تیم ایرانشید چالوس به مرحله نهایی این رقابت ها و به لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور صعود کرد.

سال ها است والیبال گرگان با وجود دارا بودن استعدادهای فراوان، نتوانسته بود به جایگاه مورد انتظار اهالی والیبال در عرصه ملی دست یابد و این رکورد تاریخی و بی سابقه در رقابت های لیگ والیبال کشور، باعث شد نگاه ها به والیبال در گرگان و حتی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال پاس گرگان به لیگ برتر صعود کرد/ رکورد تاریخی با 20 پیروزی

والیبال پاس گرگان به لیگ برتر صعود کرد/ رکورد تاریخی با 20 پیروزی