مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 19:552021-02-21اجتماعي

کهگیلویه و بویراحمد/ تنها پلِ روستای «آبمورد» را آب برد (+عکس)


بیش از پانزده سال بوده که اداره راه و ترابری سابق دو پایه پل برای این روستا احداث نمود و بعد از آن نیمه کاره رها شد مردم اقدام به احداث پل چوبی در 5حلقه نمودند که متأسفانه در بارندگی اخیر و طغیان رودخانه لوداب، - کهگیلویه و بویراحمد/ تنها پلِ روستای آبمورد را آب برد (+عکس) بیش از پانزده سال بوده که اداره راه و ترابری سابق دو پایه پل برای این روستا احداث نمود و بعد از آن نیمه کاره رها شد مردم اقدام به احداث پل چوبی در 5حلقه نمودند که متأسفانه در بارندگی اخیر و طغیان رودخانه لوداب، این پل چوبی به صورت کامل تخریب شد.

باران و سیلاب پل دست ساز و چوبی روستای آبمورد (از توابع بخش لوداب شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد) را در با خود برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، پل ارتباطی روستای آبمورد با 130 خانوار که تنها راه ارتباطی اهالی این روستا با اراضی کشاورزی و رفتن احشام به چراگاه بود به دلیل بارش های سیل آسای اخیر ویران شد و آب آن را با خود به برد.

این پل ارتباطی تنها راه درآمد و تأمین معاش زندگی 130 خانوار و جمعیتی افزون بر 800 نفر بود که با تخریب آن قرنطینه دام و احشام، به قرنطینه خانواده ها نیز اضافه شد تا درد پل نیمه تمام و رها شده این روستا بعد از 17 سال تازه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه و بویراحمد/ تنها پلِ روستای «آبمورد» را آب برد (+عکس)

کهگیلویه و بویراحمد/ تنها پلِ روستای «آبمورد» را آب برد (+عکس)