مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 21:402021-02-21پزشكي

بیمارستان های اهواز مملو از بیمار هستند / وضع شهر بحرانی است


فرماندار اهواز با اشاره به وضعیت بحرانی شهر گفت: بیمارستان های اهواز مملو از بیماران مبتلا به کرونا است؛ ICUها پر هستند و میزان تلفات و مرگ و میر بالا رفته است.

- ایسنا/خوزستان فرماندار اهواز با اشاره به وضعیت بحرانی شهر گفت: بیمارستان های اهواز مملو از بیماران مبتلا به کرونا است؛ ICUها پر هستند و میزان تلفات و مرگ و میر بالا رفته است.

جمال عالمی نیسی در حاشیه گشت ویژه نظارت بر اصناف ستاد مدیریت و کنترل کرونا که در خصوص اجرای محدودیت ها یکشنبه شب انجام شد، اظهار کرد: اهواز در وضعیت قرمز و بحرانی قرار دارد و بیمارستان های اهواز مملو از بیماران مبتلا به کرونا است؛ ICUها پر هستند و میزان تلفات و مرگ و میر بالا رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: کرونای انگلیسی بسیار مهاجم است و قدرت انتشار آن بالا است و آسیب پذیری بالایی ایجاد می کند.

فرماندار اهواز گفت: روز یکشنبه تصمیم گرفته شد که وضعیت بازارها را کنترل کنیم بنابراین با اکیپ های اماکن، صمت و بهداشت در سطح شهر حضور پیدا کردیم و از نقاطی از شهر بازدید شد.

عالمی نیسی افزود: تقریبا اهالی کسب و کار همکاری و اکثرا تعطیل کرده اند اما برخی مغازه ها همچنان باز هستند که تذکرات داده شد و برخی نیز پلمب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان های اهواز مملو از بیمار هستند / وضع شهر بحرانی است

بیمارستان های اهواز مملو از بیمار هستند / وضع شهر بحرانی است