مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 22:552021-02-21سياسي

مؤسسات و آموزشگاه های آموزشی ملزم به پرداخت مالیات می شوند


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در کمیسیون تلفیق، یک بندی برای تمام مؤسسات و آموزشگاه هایی که به هر نحوی فعالیت آموزشی می کنند، آورده ایم تا ملزم به پرداخت مالیات شوند.

- مهدی اسماعیلی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره آسیب های کنکور، اظهار کرد: بر اساس حیطه روانشناختی، کنکور باید یک ابزار مناسب برای تشخیص متقاضیان مستعد برای ورود به دانشگاه ها و مراکز دانشگاهی باشد که متأسفانه امروز شاهد چنین امری نیستیم.

  وی افزود: تبعات و اثرات منفی که از قِبَل کنکور بر پیکره نظام علمی کشور وارد می شود به حدی است که هم خانواده ها و هم دانش آموزان و متقاضیانی که به دنبال کنکور هستند دائماً در استرس به سر می برند و این امر باعث شده آسیب های روحی و روانی زیادی به اقشار جامعه وارد شود.

  * آسیب های ناشی از کنکور در کوتاه مدت بروز نمی کند عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ممکن است آسیب های ناشی از کنکور در کوتاه مدت بروز نکند اما در بلند مدت ضربه های روحی و روانی دانش آموزان که بعضی مواقع هم نشانه های این آسیب ها در قالب خودکشی، افسردگی و بی قراری بروز می کند، دانش آموزان را گرفتار می کند و به تبع آن خانواده ها هم دائماً در استرس هستند؛ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مؤسسات و آموزشگاه های آموزشی ملزم به پرداخت مالیات می شوند

مؤسسات و آموزشگاه های آموزشی ملزم به پرداخت مالیات می شوند