مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 00:102021-02-21ورزشي

هدف بوکس خوزستان قهرمانی در لیگ است / فدراسیون به وعده خود عمل کرد


رییس هیات بوکس خوزستان با اشاره به آمادگی تیم استان برای حضور در لیگ برتر کشور، گفت: تیم استان برای قهرمانی بسته شده است.

- ایسنا/خوزستان رییس هیات بوکس خوزستان با اشاره به آمادگی تیم استان برای حضور در لیگ برتر کشور، گفت: تیم استان برای قهرمانی بسته شده است.

حمید زنگنه منش در گفت و گو با ایسنا، درباره آمادگی تیم خوزستان برای حضور در لیگ برتر بوکس کشور، اظهارکرد: پس از انصراف تیم گروه ملی فولاد ایران از حضور در لیگ برتر، علی رغم مشکلات فراوان تصمیم گرفتیم باتوجه به سابقه و پتانسیل خوزستان در بوکس کشور، تیمی را برای حضور در لیگ آماده کنیم.

با بوکسورهای خوب و درجه یک ایران قرارداد امضا کردیم که برخی نفرات ما از فرزندان خوزستان و برخی نفرات نیز جهت تقویت تیم، غیربومی هستند.

وی با اشاره به حضور احسان روزبهانی و دانیال شه بخش از ملی پوشان بوکس ایران در ترکیب تیم خوزستان، گفت: مسلم مقصودی، فرزاد طاهری، سیاوش امیدی، فرهاد مهری دهنو، اشکان رضایی، سیدمهدی حسینی و داریوش محمودی، بوکسورهای توانمند خوزستانی ترکیب تیم استان هستند که مقصودی و رضایی نیز ملی پوش هستند.

همچنین روزبهانی کاپیتان تیم ملی بوکس، شه بخش ملی پوش بوکس، صفدریان، قربانی و سرمد نیز بوکسورهای غیربومی تیم به شمار می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف بوکس خوزستان قهرمانی در لیگ است / فدراسیون به وعده خود عمل کرد

هدف بوکس خوزستان قهرمانی در لیگ است / فدراسیون به وعده خود عمل کرد