مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 03:252021-02-22بين الملل

پایان بی نتیجه مذاکرات تبادل اسرا در یمن در میان ناامیدی سازمان ملل


سازمان ملل روز یکشنبه اعلام کرد مذاکراتی که هفته ها در اردن بین هیئت های دولت مستعفی یمن و انصارالله درباره تبادل اسرا در جریان بود بدون دستیابی به توافق به پایان رسید.

- سازمان ملل روز یکشنبه اعلام کرد مذاکراتی که هفته ها در اردن بین هیئت های دولت مستعفی یمن و انصارالله درباره تبادل اسرا در جریان بود بدون دستیابی به توافق به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی21، مارتین گریفیث، فرستاده سازمان ملل به یمن با اعلام این خبر از طرفین خواست تا بحث ها و رایزنی های خود را ادامه دهند و مواردی را که در مورد آن توافق کرده اند، عملی کنند.

فرستاده سازمان ملل به یمن پس از پایان دور اخیر مذاکرات در بیانیه ای گفت: این دور از گفتگوها بدون رسیدن به نتیجه تاریخی مشابه جلسه ای که سپتامبر گذشته در سوییس برگزار و منجر به آزادی 1056 بازداشت شد، به پایان رسید و این ناامید کننده است.

وی ادامه داد: من از دو طرف می خواهم که بحث و مشورت خود را ادامه دهند، آنچه را که توافق کرده اند، عملی و مقدمات آزادی زندانیان بیشتری را در آینده نزدیک فراهم کنند.

نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط کلیه بازداشت شدگان از جمله بیماران و زخمی ها ، افراد مسن ، کودکان و زندانیان غیرنظامی از جمله زنان و روزنامه نگاران شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان بی نتیجه مذاکرات تبادل اسرا در یمن در میان ناامیدی سازمان ملل

پایان بی نتیجه مذاکرات تبادل اسرا در یمن در میان ناامیدی سازمان ملل