مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 04:052021-02-22اجتماعي

پیاده راه انقلاب به زودی افتتاح می شود


معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به تکمیل عملیات عمرانی پیاده راه انقلاب، از تکمیل کامل پروژه در آینده ای نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عباس حلوایی زاده با اشاره به فازبندی افتتاح پروژه های عمرانی در سال جاری، اظهار کرد: در طول سال جاری پروژه های زیادی به بهره برداری رسید و تاکنون 4 مرحله افتتاحیه در شهر قم انجام شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ابراز کرد: یکی از پروژه های مهم عمرانی، تقاطع سه سطحه ولی عصر(عج) بود که ماه گذشته عملیات آن ازجمله رمپ جهتی و محور مستقیم به همراه عملیات روسازی و عملیات تکمیلی به بهره برداری رسید.

حلوایی زاده با بیان اینکه این پروژه بالغ بر 50 میلیارد تومان هزینه عملیات عمرانی و جابه جایی تأسیسات منهای بخش کوچکی از تملکات در مسیر داشته است، افزود: یکی دیگر از پروژه ها، پیاده راه انقلاب بود که حدفاصل عمار یاسر تا سه راه ارم و به سمت ورودی حرم حضرت معصومه(س) اجرایی و تکمیل شد و مبلمان شهری و روشنایی نیز به سرانجام رسید که به زودی به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: ازجمله پروژه های مهم، رینگ میانی جمکران است که بخشی از آن در قالب 2 کیلومتر مسیر شامل تملک، توافقات املاک، تثبیت بستر، روسازی، زیرسازی، روشنایی و برق شبکه تکمیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده راه انقلاب به زودی افتتاح می شود

پیاده راه انقلاب به زودی افتتاح می شود