مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 04:252021-02-22سياسي

ساخت دستگاه های مشاغل خانگی برای اشتغال جوانان اصفهان


ساخت دستگاه های مشاغل خانگی در ابعاد کوچک و در ابعاد بزرگ کارگاهی برای اشتغال جوانان در اصفهان در راستای اقتصاد مقاومتی انجام شد.

- سعید دادگستر در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به هفته اقتصاد مقاومتی و فعالیت جوانان در این راستا اظهار داشت: جوانان توانایی و استعدادهای بسیاری دارند که دیده نشده و بیشترین چالش آنها به حمایت و معرفی بر می گردد زیرا تجربه کافی را دارند اما حمایتی برای دیده شدن ندارند.

وی با بیان اینکه گروه جهادی شهید باکری متشکل از جوانانی نخبه و مخترع است، گفت: حتی با وجود اینکه حرفه اصلی این جوانان متفاوت است اما به صورت جهادی برای رونق و احیای اقتصاد مقاومتی تلاش می کنند و برای ایجاد اشتغال و به ویژه مشاغل خانگی که پربازده هستند، فعالیت دارند.

مسئول گروه جهادی شهید باکری بیان داشت: با توجه به نیازسنجی مناطق حاشیه شهر اصفهان و رونق بازار گیاهان دارویی و خشک کردن میوه ها، دستگاه هایی در ابعاد کوچک برای مشاغل خانگی و حتی بزرگ تر برای کارگاه ها ساخته می شود.

وی افزود: از دیگر دستگاه های ساخته شده توسط این گروه جهادی، آب گوجه گیری و یا آب انار، غوره و … است که در ابعاد کوچک اما با قدرت بالا ساخته شده و همچنین دستگاه های خشک کن که تولید بیشتری نسبت به سایر دستگاه ها داشته توسط این گروه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دستگاه های مشاغل خانگی برای اشتغال جوانان اصفهان

ساخت دستگاه های مشاغل خانگی برای اشتغال جوانان اصفهان