مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 04:302021-02-22اقتصادي

کشف نزدیک به 1.5 میلیارد تومان تخلف در آستانه نوروز


معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) از انجام بیش از 6000 بازرسی از بازار شب عید کالاهای اساسی و تشکیل نزدیک به 1.

5 میلیارد تومان تخلف در نتیجه آن خبر داد.

- معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) از انجام بیش از 6000 بازرسی از بازار شب عید کالاهای اساسی و تشکیل نزدیک به 1.

5 میلیارد تومان تخلف در نتیجه آن خبر داد.

سعید محمدی پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای طرح بازرسی و نظارت بر اقلام اساسی ویژه ایام پایانی سال تاکنون 6041 بازرسی از عرضه کنندگان کالاهای اساسی شامل گوشت قرمز، تخم مرغ ، روغن خوراکی، برنج و لوازم خانگی و قند و شکر انجام گرفته است.

به گفته وی از این تعداد بازرسی، 355 پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از یک میلیارد و 467 میلیون تومان تنظیم و به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

محمدی پور با بیان اینکه این طرح از 15 بهمن در راستای پایش و نظارت بر بازار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال آغاز شده، از حضور دستگاه های اجرایی و نیز اتاق اصناف، سازمان تعزیرات حکومتی، پلیس اقتصادی و .

در این طرح خبر داد.

بیشترین بازرسی در حوزه مرغ و تخم مرغ همچنین به گفته معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت تهران طی دو هفته اخیر بیشترین بازرسی های انجام شده درخصوص عرضه کنندگان مرغ و تخم مرغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف نزدیک به 1.5 میلیارد تومان تخلف در آستانه نوروز

کشف نزدیک به 1.5 میلیارد تومان تخلف در آستانه نوروز