مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 06:052021-02-22سياسي

مفروش کردن نمازخانه مدارس یزد به 17 هزار مترمربع فرش نیاز دارد


مدیر ستاد اقامه نماز یزد با بیان این که کمتر 100 مورد مدرسه استان فاقد نمازخانه هستند، گفت: مفروش شدن نمازخانه مدارس استان یزد به 17 هزار مترمربع فرش سجاده ای نیاز دارد که مشارکت خیرین در تأمین این مهم الزامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام و السلمین سید اکبرموسوی در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، با بیان این که توسعه و ترویج فرهنگ نماز از جمله اصلی ترین وظیفه ستاد اقامه نماز استان یزد است، اظهار کرد: خوشبختانه تمام ادارات استان دارای نمازخانه هستند و نماز جماعت در آنها برگزار می شود.

وی برگزاری اجلاس کشوری نماز امسال اجلاس کشوری نماز برگزار نمی شود، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است ششمین اجلاس استانی نماز در روز چهارشنبه، ششم اسفندماه در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شود.

حجت الاسلام موسوی هدف از برگزاری اجلاس استانی نماز را تقدیر از فعالین نمازی دانست و بیان کرد: خوشبختانه به لحاظ بعد مسافت بین راهی به طور میانگین در هر 11 کیلومتر یک نمازخانه در جاده های مواصلاتی استان یزد وجود دارد.

وی با بیان این که در تمام روستاهای استان یزد مسجد بنا شده است، تصریح کرد: متأسفانه برخی مدارس در استان یزد فاقد نمازخانه هستند و وجود خیرین در این حوزه الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفروش کردن نمازخانه مدارس یزد به 17 هزار مترمربع فرش نیاز دارد

مفروش کردن نمازخانه مدارس یزد به 17 هزار مترمربع فرش نیاز دارد