مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 06:252021-02-22فرهنگي

زیست شناسان کوچک مقام برتر جشنواره بین المللی فیلم رشد را کسب کرد


مجموعه مستند پویانمایی زیست شناسان کوچک به کارگردانی فهیمه ذبیحی سلطانی و تهیه کنندگی رضا احمدیاری به عنوان بهترین پویانمایی آموزشی در پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد انتخاب شد.

- زیست شناسان کوچک مجموعه ای 13 قسمتی از تولیدات سیمای مرکز کردستان است این پویانمایی اثر برگزیده هیات داوران به عنوان بهترین پویانمایی آموزشی در پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد انتخاب شد و دیپلم افتخار و جایزه نقدی جشنواره را کسب کرد.

داستان این مستند بدین گونه است که، روژین و برادر بزرگش رامین، خواهر و برادری هستند که به دنبال جواب سوالات خود هستند آنها در کتابخانه خانه شان با موشی آشنا می شوند که اجداد او در آزمایشگاه های انسان ها با هوش و دارای قدرت تکلم شده و سپس فرار کرده اند آنها با هم دوست شده و برای کشف حقایق علمی با هم ماجراجویی می کنند و به سفرهای شگفت انگیزی می روند.

 از دیگر آثار رضا احمدیاری می توان به ساخت ﻣﺠﻤﻮﻋﻪﻫﺎی پویانمایی ﻫﯿﻮا ﭼﻮﭘﺎن ﮐﻮﭼﮏ (ﺑﻪ ﺳﻔﺎرش ﺳﯿﻤﺎی اﺳﺘﺎﻧ ﻬﺎ و ﭘﺨﺶ ﺷﺪه از ﺻﺪا و ﺳﯿﻤﺎی اﺳﺘﺎن ﮐﺮدﺳﺘﺎن)، ﮐﺎراﮔﺎه ﺟﻨﮕﻞ (ﺑﻪ ﺳﻔﺎرش ﺻﺪا و ﺳﯿﻤﺎی ﻣﺮﮐﺰ ﮐﺮدﺳﺘﺎن)، ایرانیان ، ﻟﻮح ﻓﺸﺮده ﻧﻘﻞ و ﻧﺒﺎت ، و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیست شناسان کوچک مقام برتر جشنواره بین المللی فیلم رشد را کسب کرد

زیست شناسان کوچک مقام برتر جشنواره بین المللی فیلم رشد را کسب کرد