مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 06:352021-02-22اجتماعي

کانون های انتشار بوی نامطبوع در آزادراه خلیج فارس مداوم سنجش شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران خواستار سنجش مداوم و لحظه ای کانون های انتشار بوی نامطبوع در آزادراه خلیج فارس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا چراغعلی صبح دوشنبه در جلسه گزارش اقدامات در خصوص کاهش بوی نا مطبوع در مسیر آزادراه خلیج فارس و فرودگاه امام خمینی (ره) اظهار داشت: توجه به محیط زیست نه تنها یک اصل برای مدیریت شهری تلقی می شود بلکه در تمام امور لازم الاجرا است.

چراغعلی افزود: در بخش جمع آوری و بازیافت زباله و فاضلاب اقدامات قابل قبولی صورت گرفته است و تا نقطه رضایت مندی شهروندان فاصله داریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با تاکید بر اینکه باید با تلاش و نظارت های بیشتر اقدامات مؤثر و جدی تری در خصوص جمع آوری و بازیافت زباله و فاضلاب و کاهش بوی نا مطبوع در مسیر آزادراه خلیج فارس و فرودگاه امام خمینی (ره) از سوی دستگاه های متولی صورت پذیرد عنوان داشت: ارزیابی مستمر و سنجش مداوم از مراکز انتشار بوی نامطبوع در حاشیه آزادراه خلیج فارس و سایر کانون ها ضروری است.

وی بیان داشت: دستگاه های ذیربط و متولی امر مکلف هستند به صورت شبانه روزی منطقه را مورد رصد موضوعی و پایش لحظه ای قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های انتشار بوی نامطبوع در آزادراه خلیج فارس مداوم سنجش شود

کانون های انتشار بوی نامطبوع در آزادراه خلیج فارس مداوم سنجش شود