مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 06:352021-02-22سياسي

ایثارگری های شهید «حاج قاسمی» از اذهان پاک نمی شود


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: زحمات، تلاش و ایثارگری های شهید «محمود حاج قاسمی» به هیچ عنوان از اذهان پاک نشده و مردم قدردان فداکاری های این شهید عزیز خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پیامی، شهادت محمود حاج قاسمی را در جریان عملیات تفحص شهدا تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: شهادت خادم الشهدا و جانباز مدافع حرم، حاج محمود حاج قاسمی موجب تأثر و تألم شد.

جامه فاخر شهادت برازنده قامت پاک سیرتان فداکار و دلاورانی است که عاشقانه و عارفانه در راه اعتلای اسلام و آرمان های بلند انقلاب اسلامی به مجاهدت برخاسته اند تا عزت، اقتدار و سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورند.

در ادامه می خوانیم: خوشا به سعادت این شهید والامقام که در شب لیله الرغائب به درجه رفیع شهادت نائل آمده و به دیدار حق و هم رزمان شهیدش شتافت.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: قطع به یقین، زحمات، تلاش و ایثارگری های حاج محمود حاج قاسمی به هیچ عنوان از اذهان پاک نشده و مردم شهیدپرور و انقلابی ایران اسلامی خصوصاً مردم ولایتمدار استان سمنان و شهرستان شاهرود و منطقه بسطام قدردان فداکاری های این شهید عزیز خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثارگری های شهید «حاج قاسمی» از اذهان پاک نمی شود

ایثارگری های شهید «حاج قاسمی» از اذهان پاک نمی شود