موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - تامين اجتماعي - متناسب سازي - واريز يارانه - سيستان و بلوچستان - روش هاي جديد - خانه پدري جلال آل احمد - آزمون سراسري سال 99 - پژوهش مسئله محور - نوكيا - تحقيقات ضدانحصارطلبي - طرح احيا و تعادل بخشي - گرگ كلارك - باستين شواين اشتايگر - رييس كل اسبق بانك مركزي - دغدغه مردم - دبير كل جبهه پيروان خط امام - النصر سپاهان - ورزشكاران جوانمرد

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 06:502021-02-22فناوري

با سرفیس پرو ایکس و سرفیس پرو 7 پلاس همیشه به اینترنت دسترسی خواهید داشت


یکی از مشخصه هایی که شرکت مایکروسافت در توسعه کامپیوترهای سری جدید خود نظیر سرفیس پرو ایکس و سرفیس پرو 7 پلاس ارائه داده، شامل پشتیبانی از امکان برقراری ارتباط با شبکه LTE از طریق سیم کارت می شود.

- یکی از مشخصه هایی که شرکت مایکروسافت در توسعه کامپیوترهای سری جدید خود نظیر سرفیس پرو ایکس و سرفیس پرو 7 پلاس ارائه داده، شامل پشتیبانی از امکان برقراری ارتباط با شبکه LTE از طریق سیم کارت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام مای سرفیس، مایکروسافت همچنین با تولید تلفن هوشمندی با عنوان سرفیس دوئو یک رابط کاربری یکپارچه برای استفاده از ویندوز و اندروید را فراهم کرده است.

با استفاده از این قابلیت می توانید یک سیم کارت را در سرفیس پرو ایکس و سرفیس پرو 7 پلاس قرار داده و همیشه به اینترنت دسترسی داشته باشید.

نکته جالب این است که سرفیس ها همانند تمامی کامپیوترهای شخصی نظیر لپ تاپ ها امکان اجرای سیستم عامل ویندوز 10 و نرم افزارهای ارائه شده در آن را دارند.

در این میان مایکروسافت دو محصول سرفیس پرو ایکس و سرفیس پرو 7 پلاس را برای کاربردهای متفاوت و امکانات خاص طراحی و تولید کرده است که در ادامه به مهم ترین خصوصیات آن ها خواهیم پرداخت.

سرفیس پرو ایکس یک کامپیوتر کم مصرف برای کار همیشگی با ویندوز 10 سرفیس پرو ایکس یکی از جدیدترین کامپیوترهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با سرفیس پرو ایکس و سرفیس پرو 7 پلاس همیشه به اینترنت دسترسی خواهید داشت

با سرفیس پرو ایکس و سرفیس پرو 7 پلاس همیشه به اینترنت دسترسی خواهید داشت