مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 07:002021-02-22سياسي

توسعه همکاری های جهاددانشگاهی و خدمات حوزه های علمیه و جهاددانشگاهی اردبیل


در نشست رییس جهاد دانشگاهی و مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان اردبیل، زمینه های همکاری در حوزه های سلامت، اشتغال، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی بررسی و بر گسترش تعاملات تاکید شد.

- ایسنا/اردبیل در نشست رییس جهاد دانشگاهی و مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان اردبیل، زمینه های همکاری در حوزه های سلامت، اشتغال، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی بررسی و بر گسترش تعاملات تاکید شد.

رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل در این جلسه ضمن اعلام آمادگی برای توسعه همکاری ها بین دو نهاد، گفت: خدمت به افرادی که در راستای اهداف عالیه نظام اسلامی در حوزه های علمیه استان گام برمی دارند، افتخاری برای جهاد دانشگاهی است و تمام تلاش خود را برای تامین نیازهای این مجموعه به کار خواهیم بست.

مهران اوچی اردبیلی با ارائه گزارشی از فعالیت های جهاددانشگاهی استان اظهار کرد: زمینه و آمادگی کامل جهت برگزاری رویداد، برنامه ها و ارائه دوره های آموزشی تخصصی کوتاه مدت برای جامعه هدف حوزه های علمیه استان وجود دارد و بستر ارائه بخشی از خدمات بصورت غیرحضوری نیز ایجاد شده است.

وی در ادامه به خدمات ارائه شده در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی اشاره کرد و افزود: این مرکز از نظر تجهیزات جزو مراکز برتر بوده و از میزان موفقیت درمانی چشمگیری برخوردار است که می تواند هم در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری های جهاددانشگاهی و خدمات حوزه های علمیه و جهاددانشگاهی اردبیل

توسعه همکاری های جهاددانشگاهی و خدمات حوزه های علمیه و جهاددانشگاهی اردبیل