مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 07:052021-02-22سياسي

خراسان شمالی جزو کم تخلف ترین استان ها در انتخابات است


استاندار خراسان شمالی این استان را جزو جزو کم تخلف ترین استان ها در انتخابات سال گذشته دانست و گفت: باید یکی از استان های برتر در تمامی شاخص های انتخابات باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی شجاعی صبح دوشنبه در نشست معاونین سیاسی، فرمانداران و بخشداران خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در بحث مهم انتخابات باید همبستگی و هم افزایی وجود داشته باشد تا یکی از استان های برتر در تمامی شاخص های انتخابات باشیم.

استاندار خراسان شمالی گفت: به رغم تمامی نداشته ها اما یکی از استان های خوب در حوزه فناوری اطلاعات در انتخابات گذشته بودیم.

وی افزود: جزو کم تخلف ترین استان ها در انتخابات گذشته بودیم چرا که بارها تاکید کردیم به عنوان مجری برگزاری انتخابات حق سمت و سو دادن به انتخابات را نداریم و تنها باید وظایف خود را انجام دهیم.

شجاعی بیان کرد: برای افزایش درصد مشارکت و ایجاد فضای مشارکت در انتخابات پیش رو باید افراد تأثیرگذار، سیاسیون و روحانیون پای کار بیایند.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: فعالیت تمامی شهرستان ها متوسط مشارکت استان در انتخابات را نشان می دهد بنابراین میزان مشارکت مردمی در هر بخشی مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی جزو کم تخلف ترین استان ها در انتخابات است

خراسان شمالی جزو کم تخلف ترین استان ها در انتخابات است