مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 07:202021-02-22اقتصادي

اختصاص بیش از یک میلیارد تومان اعتبار به تصفیه خانه فاضلاب تویسرکان


معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب همدان گفت: یک میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار برای تصفیه خانه فاضلاب تویسرکان اختصاص یافته که تاکنون 830 میلیون تومان هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فرهاد بختیاری فر صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر تویسرکان به گونه ای طراحی شده که علاوه بر بخشی از شهر تویسرکان، دو روستای عین آباد و رودآور را نیز زیر پوشش قرار می دهد اظهار کرد: فاز نخست پروژه مرتبط با روستای رودآور در حال حاضر با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله تحویل موقت قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در دو فاز طراحی شده است، بیان کرد: پیمانکار مربوطه به منظور اجرای فاز دوم خط انتقال فاضلاب روستای عین آباد مشخص شده و به زودی وارد فاز اجرایی می شود.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه مبلغ اعتبارات در نظر گرفته شده برای این پروژه یک میلیارد و 800 میلیون تومان است عنوان کرد: تاکنون 830 میلیون تومان در مرحله اجرای این پروژه هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه ایجاد شبکه جمع آوری فاضلاب در روستای عین آباد تویسرکان در دو فاز با اجرای چهار هزار و 700 کیلومتر خط انتقال عملیاتی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از یک میلیارد تومان اعتبار به تصفیه خانه فاضلاب تویسرکان

اختصاص بیش از یک میلیارد تومان اعتبار به تصفیه خانه فاضلاب تویسرکان