مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 07:202021-02-22سياسي

امکان آزادی زنان زندانی جرایم غیر عمد فراهم می شود


مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان گفت: پویش مهربانی در تلاش است امکان آزادی زنان زندانی جرایم غیر عمد که توان مالی رهایی از زندان را ندارند، - ایسنا/کردستان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان گفت: پویش مهربانی در تلاش است امکان آزادی زنان زندانی جرایم غیر عمد که توان مالی رهایی از زندان را ندارند، فراهم کند.

بتول سرکانی، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پویش مهربانی برای آزادسازی زندانیان زن جرائم غیر عمد در کردستان به نام مبارک حضرت زهرا (س) از ایام فاطمیه آغاز شده که در این پویش از همه نیکوکاران و خیران برای همراهی و همکاری بیشتر جهت آزادی زنان زندانی درخواست یاری شده است.

وی افزود: پرداخت دیه و خون بهای قربانیان از دیرباز در جوامع مختلف بشری مرسوم بوده و دین اسلام هم بر آن تأکید داشته است، خیلی از این افراد ناخواسته در ورطه افتاده اند و بدون کمترین پشتوانه مالی توان جبران جسارت وارده را ندارند.

سرکانی بیان کرد: بین این افراد زنانی هستند که به دلیل جرایم غیرعمد در زندان هستند و بعضی به دلیل ضمانت همسر، برادر یا خویشاوندان که خودشان هیچ نقشی ندارند، امروز در پشت میله های زندان هستند و تعدادی از این بانوان هم سرپرست خانوار بوده و فرزندانشان چشم انتظارشان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان آزادی زنان زندانی جرایم غیر عمد فراهم می شود

امکان آزادی زنان زندانی جرایم غیر عمد فراهم می شود