مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 07:502021-02-22سياسي

اتهام به آمران و ناهیان نشان از محجوریت این فریضه دارد


مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز، امر به معروف و نهی از منکر را به فرمایش پیامبر مصداق صدقه دانست و گفت: به دلیل محجور شدن این 2 واجب مهم در جامعه، - ایسنا/فارس مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز، امر به معروف و نهی از منکر را به فرمایش پیامبر مصداق صدقه دانست و گفت: به دلیل محجور شدن این 2 واجب مهم در جامعه، مورد اتهام قرار گرفتن ناهیان و آمران است.

حجت الاسلام حمیدرضا حدائق دوشنبه چهارم اسفند در گردهمایی ائمه جماعات قرارگاه عمار در شیراز، در خصوص اهمیت صدقه افزود: اگر وسعت مالی برای کمک نداریم طبق بیان پیامبر(ص) تبسم و لبخند زدن به روی برادر دینی ثواب صدقه را دارد.

او خاطرنشان کرد: از آنجا که کار خیر کردن مختص افراد ثروتمند نیست، از این رو امر به معروف و نهی از منکر نیز جزو کارهایی است که ثواب صدقه را برای همه افراد دارا است.

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه قرارگاه عمار هیچگونه بودجه ای ندارد و نه از سوی نهاد دولتی حمایت می شود، عنوان کرد: جمعی از طلاب حوزه علمیه منصوریه به صورت جهادی اقدام به راه اندازی این قرارگاه کرده اند و هر طلبه ای که دارای روحیه تبلیغی و جهادی است در این قرارگاه مشغول به فعالیت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام به آمران و ناهیان نشان از محجوریت این فریضه دارد

اتهام به آمران و ناهیان نشان از محجوریت این فریضه دارد