مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 07:552021-02-22سياسي

حضور وکلاء در کدام پرونده ها بیشتر است؟/ ارائه معاضدت حقوقی رایگان به مردم


رییس کانون وکلای دادگستری استان کرمان گفت: مردم بیشتر در دعاوی حقوقی وکیل می گیرند چراکه این موارد تخصصی تر است و در این گروه دعاوی نیز موارد مربوط به اراضی و اختلافات ملکی فراوانی بیشتر را در استان کرمان دارد.

- علی خواجویی راد امروز چهارم اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخاب هیت مدیره کانون وکلا هر دو سال یک بار با برگزاری انتخابات، تغییر می کند و امسال انتخابات کانون 25 دی ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و بیش از 400 نفر از وکلای استان کرمان در انتخابات کانون شرکت کردند.

وی با اشاره به هفتم اسفند سالروز استقلال کانون وکلا و روز وکیل افزود: استقلال به معنای عصیان گری نیست و در واقع ساز و کار به نحوی است که نحوه کار وکیل مستقل از دادگاه ها باشد.

خواجویی راد تصریح کرد: در حال حاضر 1560 نفر عضو کانون وکلای دادگستری استان کرمان هستند که برای نخستین بار در سال جاری تمدید پروانه وکالت همکاران به صورت الکترونیکی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال 1100 نفر از همکاران ما پروانه وکالت خود را تمدید کرده اند که این مسئله نیاز به آسیب شناسی دارد، بیان کرد: این تصور وجود دارد که وکلا وضعیت مالی خوبی دارند اما همه وکلا اینطور نیستند و می توان گفت شاید 30 درصد از این افراد به دلیل مسائل مالی پروانه خود را تمدید نکرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور وکلاء در کدام پرونده ها بیشتر است؟/ ارائه معاضدت حقوقی رایگان به مردم

حضور وکلاء در کدام پرونده ها بیشتر است؟/ ارائه معاضدت حقوقی رایگان به مردم