مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 08:052021-02-22اقتصادي

کمبود میوه به دلیل سرمازدگی و آفت یکی از عوامل گرانی است


رییس اتحادیه میوه و تره بار کاشان گفت: بالا رفتن قیمت به دو علت صادرات و کمبود میوه، سرمازدگی و آفت زدگی در برخی مناطق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، در آستانه سال جدید و در این روزهای سخت که مردم کاشان با کرونا در حال مبارزه هستند قیمت میوه به شدت افزایش داشته است.

قیمت میوه نسبت به 5 ماه گذشته افزایش چشمگیری داشته و به عنوان مثال پرتقال در شهرستان کاشان کیلویی 18 هزار تومان و موز در برخی از مغازه ها به کیلویی 60 هزار تومان هم می رسد.

گرانی های ادامه دار میوه در 5 ماه گذشته ابهاماتی در بین شهروندان کاشانی به وجود آورده است که دلیل چند نرخی بودن میوه در کل شهر و رهاشدگی بازار و نبود نظارت دلیلش چیست، چند نرخی بودن قیمت ها و نبود نظارت در مغازه ها لطماتی به خانواده کم درآمد و ضعیف وارد کرده است.

پیمان یکی از فروشندگان میوه در سطح شهر کاشان در خصوص گرانی میوه در آستانه شب عید می گوید: قیمت میوه ها از مرکز اصلی یعنی میدان تره بار تعین می شود، باید نظارت در این مرکز بیشتر شود، این گرانی در حالی است که محصولات از کشاورز باقیمت پایین خریداری می شود و در بازار باقیمت بالایی به فروش می رسد.

وی در خصوص چند نرخی بودن میوه ها در برخی مغازه ها گفت: مغازه داران و فروشندگان میوه هر طور که دوست داشته باشند، اجناس خود را با قیمت های متفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود میوه به دلیل سرمازدگی و آفت یکی از عوامل گرانی است

کمبود میوه به دلیل سرمازدگی و آفت یکی از عوامل گرانی است