مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 08:152021-02-22اجتماعي

کاشت هزار و 500 اصله نهال صنوبر توسط اوقاف در گلوگاه


اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه گفت: در راستای ترویج فرهنگ نهال کاری، توجه به منابع طبیعی، حفاظت از محیط زیست و در راستای سرمایه گذاری و ایجاد منابع پایدار در بقاع متبرکه هزار و 500 اصله نهال صنوبر را در محوطه معصوم زاده تیرتاش این شهرستان غرس کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان گلوگاه، مراسم کاشت نهال در محوطه آستان مقدس معصوم زاده روستای تیرتاش شهرستان گلوگاه صبح امروز با حضور حجت الاسلام حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، فرماندار گلوگاه و جمعی از مسؤولان شهرستانی برگزار شد.

جت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در این مراسم ضمن قدردانی از هیأت امنای معصوم زاده گلوگاه، اداره منابع طبیعی اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان اظهار کرد: کاشت نهال باید همراه با نگهداری از آن باشد و پس از کاشت مسؤولان این مکان مقدس باید در نگهداری آن توجه بیشتری داشته باشند.

*ظرفیت مناسب اراضی موقوفات برای نهال کاری وی با بیان اینکه کاشت نهال درختان صنعتی در محوطه بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران در راستای ترویج فرهنگ نهال کاری، توجه به منابع طبیعی، حفاظت از محیط زیست و در راستای سرمایه گذاری و ایجاد منابع پایدار در بقاع متبرکه صورت می گیرد، افزود: اوقاف مدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت هزار و 500 اصله نهال صنوبر توسط اوقاف در گلوگاه

کاشت هزار و 500 اصله نهال صنوبر توسط اوقاف در گلوگاه