مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 08:452021-02-22اجتماعي

از واگذاری 15 ساله پارک پردیسان به شهرداری تا استقرار نیروهای اورژانس در آتش نشانی


معاون خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص واگذاری ساماندهی پارک پردیسان به شهرداری تهران، استقرار نیروهای اورژانس در ایستگاه آتش نشانی، تفاهم نامه با اصناف و .

- گروه اجتماعی خبرگزاری فارس،  یکی از مشکلات در پایتخت واحدهای آینده بود و همچنین قرار بود  تهران به شهر زیست پذیرتبدیل شود.

از سوی دیگر مشکلاتی در مواقع خدمت رسانی در بحران ایجاد می شود و خدمت رسانی را با اختلال رو به رو می کرد در این باره  با مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در  به گفت و گونش ستیم.

 در خصوص اعمال قوانین و مقررات در ارتباط با واحدهای آلاینده و مزاحم و رفع سدمعابر صنفی  چه اقداماتی انجام داده اید؟ تفاهم نامه ای با اتاق اصناف تهران بسته شد.

بهره گیری از ظرفیت های متقابل در پویایی و رونق اقتصادی شهر، ایجاد بانک های اطلاعاتی مشترک و همسویی در بهره گیری از داده های موجود در چارچوب قوانین و مقررات، همکاری و هماهنگی لازم در جهت اجرایی کردن مباحث مصرح در طرح های جامع و تفصیلی، بازبینی و بازنگری ضوابط جاری مورد عمل همچنین استفاده از ظرفیت های حقوقی و قانونی شورای اسلامی شهر تهران و مبادی مرتبط و کمک به اجرای طرح جامع صنوف و مصوبات شورای اسلامی شهر تهران و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود طرفین در افزایش مشارکت و رفع مشکلات در دستور کار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از واگذاری 15 ساله پارک پردیسان به شهرداری تا استقرار نیروهای اورژانس در آتش نشانی

از واگذاری 15 ساله پارک پردیسان به شهرداری تا استقرار نیروهای اورژانس در آتش نشانی