مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 08:452021-02-22اقتصادي

چگونه ثبت برند انجام دهیم؟


ثبت برندها برای شناسایی یک گروه خاص از محصولات استفاده می شود تا امتیاز و رتبه هر محصولی معین باشد و بین مشتریان آن نوع محصول شناخته تر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، داشتن برند و برندسازی در افزایش فروش بیشتر، جلب مشتریان، پرآوازه کردن محصولات و خدمات بسیار موثر است.

کیفیت خدمات شما از طریق نام و نشان برندتان در بین مشتریان جا می افتد و باعث وفاداری بیشتر مشتریان شما شده و تجارت شما را تضمین می کند.

اما چگونه برند ثبت کنیم، آیا خودمان می توانیم برند ثبت کنیم، چه مراحل و شرایطی برای ثبت برند وجود دارد؟ با ما در این مطلب همراه باشید تا به پاسخ سوالات فوق بپردازیم.

برند چیست؟ ثبت برند یا نام و نشان تجاری هر نشانه، تصویر، علامت، لوگو، رقم، حرف یا عبارت است که به جهت امتیاز محصولات و متمایز کردن آن در صنعت و تجارت مرسوم است.

طبق ماده ی 2 قانون ثبت برند و اختراعات مقرر شده است که: حق استعمال انحصاری علامت تجارتی فقط برای کسی شناخته خواهد شد که علامت خود را به ثبت رساند .

آیا خودمان می توانیم برند ثبت کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت در ابتدا نیازی به ثبت شرکت ندارید و اگر محصول یا خدماتی دارید که با سایرین وجه تمایز دارد، می توانید با ثبت برند حق انحصاری استفاده از آن را به نام خود ثبت کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه ثبت برند انجام دهیم؟

چگونه ثبت برند انجام دهیم؟