مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 08:552021-02-22سياسي

توافق دولت و آژانس بین المللی انرژی هسته ای خلاف منافع ملی و قانون اساسی است


رییس مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به توافق دولت با آژانس بین المللی انرژی هسته ای اظهار داشت: این توافق خلاف امنیت ملی و قانون اساسی بوده و قوه مجریه باید به قانون تمکین کند در غیر این صورت باید به قوه قضاییه شکایت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، شورای اسلامی با طرح این سوال که چرا دولت علاقمند به قانون شکنی است؟ تصریح کرد: قانونی که در 12 آذر در مجلس به تصویب رسیده است امکانی را فراهم کرد که دولت از موضع بالا حقوق ملت را مطالبه کند اما کسانی در دولت تنها به فکر انفعال و مصالحه و گذشت از منافع ملی و قانون شکنی هستند و مسیری را دنبال می کنند که جز خسران ماحصلی برای کشور ندارد.

وی با بیان اینکه بیانیه مذکور خلاف نص صریح بیانات مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: پیش از این هم شاهد آن بودیم که رییس جمهور پس از بیانات صریح مقام معظم رهبری مواضعی را اتخاذ کردند که در ذهن مردم کاملاً آشکار است و برخلاف مصلحت عمومی جامعه و مردم است.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: 7 سال است که منافع مردم در گرو تصمیمات سیاست گذاری و اشتباهاتی قرار گرفته که دولتمردان در مورد آنها معیشت مردم را به گرو گرفتند.

زاکانی تصریح کرد: پیام مشخص قانون مجلس این بود که تحریم ها باید از کشور رخت بربندد و به جای انفعال، ابتکار عمل در دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق دولت و آژانس بین المللی انرژی هسته ای خلاف منافع ملی و قانون اساسی است

توافق دولت و آژانس بین المللی انرژی هسته ای خلاف منافع ملی و قانون اساسی است