مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 09:002021-02-22پزشكي

ویروس خطرناک انگلیسی هر لحظه ممکن است فضای قم را عوض کند


مدیر گروه آموزش و ارتقا سلامت مرکز بهداشت قم گفت: نزدیک شدن کرونا انگلیسی به نزدیکی قم، عادی انگاری و کاهش پروتکل ها زنگ خطری برای پیک بعدی است.

- ایسنا/قم مدیر گروه آموزش و ارتقا سلامت مرکز بهداشت قم گفت: نزدیک شدن کرونا انگلیسی به نزدیکی قم، عادی انگاری و کاهش پروتکل ها زنگ خطری برای پیک بعدی است.

محمد تقی سلطانی، مدیر گروه آموزش و ارتقا سلامت مرکز بهداشت قم، ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی کرونا استان قم، عنوان کرد: وضعیت کرونایی قم آبی است اما آمارها نشان میدهد که به وضعیت خطر نزدیک می شویم و آمار بیماران بدحال دو رقمی و بستری شدگان 108نفر شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه استان های مجاور قم به ویروس انگلیسی مبتلا شده اند که هشداری برای ما است، ادامه داد: اکنون زمان هشدار و آگاه سازی مردم است؛ زیرا رعایت پروتکل ها و استفاده از ماسک کاهش پیدا کرده است که می تواند وضعیت استان را بحرانی کند.

وی با تاکید بر اینکه نباید عادی انگاری کرد، بیان کرد: باید از همه امکانات برای حساس سازی مردم استفاده کرد تا از عادی انگاری توسط مسئولین و مردم جلوگیری شود تا وارد پیک جدید نشویم.

مدیر گروه آموزش و ارتقا سلامت مرکز بهداشت قم با اشاره به اینکه ویروس انگلیسی بیشترین درگیری را در بین جوانان دارد و میزان انتشار و کشندگی آن بسیار زیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس خطرناک انگلیسی هر لحظه ممکن است فضای قم را عوض کند

ویروس خطرناک انگلیسی هر لحظه ممکن است فضای قم را عوض کند