مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 09:152021-02-22اجتماعي

بیش از 80 هزار ماشین در بخش حمل بار شیراز فعال است


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: براساس برآوردهای انجام شده بیش از 80 هزار خودرو در حوزه حمل و نقل بار در شیراز به صورت رسمی و غیررسمی در شیراز در حال فعالیت هستند اما تنها 8 هزار خودرو توسط شهرداری ساماندهی شده اند.

- ایسنا/فارس معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: براساس برآوردهای انجام شده بیش از 80 هزار خودرو در حوزه حمل و نقل بار در شیراز به صورت رسمی و غیررسمی در شیراز در حال فعالیت هستند اما تنها 8 هزار خودرو توسط شهرداری ساماندهی شده اند.

مسعود طهماسبی دوشنبه 4 اسفند در آیین رونمایی از سامانه سیستم اطلاعات مدیریت پروژه (PMIS) ، سامانه مدیریت حمل و نقل بار و سامانه سبزینه بیان کرد: زیرساخت های ترافیکی، فرهنگ رانندگی و توزیع نامتوازن خدمات در گستره شهرها یا به عبارتی تمرکزگرایی در ارائه خدمات از جمله چالش هایی است که امروز در حوزه ترافیک در شهرها با آن مواجه هستیم.

او ادامه داد: یکی از رسالت های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز، مدیریت حمل و نقل و ترافیک در این کلانشهر است و این موضوع موجب شد تا در سازمان حمل بار با انجام کار کارشناسی، با همکاری سازمان فاوای شهرداری، فرآیندهایی در قالب یک سامانه تحت عنوان سامانه مدیریت حمل و نقل بار برای صدور مجوزها در حوزه حمل بار در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 80 هزار ماشین در بخش حمل بار شیراز فعال است

بیش از 80 هزار ماشین در بخش حمل بار شیراز فعال است