مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 09:352021-02-22سياسي

موافق ادغام کانون وکلا با مرکز وکلای قوه قضاییه هستیم


رییس کانون وکلای استان اصفهان گفت: با توجه به موازی کاری صورت گرفته و مشکلات ایجاد شده ناشی از فعالیت مرکز وکلای قوه قضاییه موافق ادغام کانون وکلا و این مرکز هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، لیلا رییسی ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت هفتم اسفند روز وکیل برگزار شد، ضمن تبریک هفته وکیل مدافع با بیان اینکه استقلال کانون وکلا طی سال های اخیر تضعیف شده است، اظهار داشت: اما همواره سالروز استقلال وکلا را گرامی می داریم و اهمیت این استقلال را تاکید می کنیم.

وی با بیان اینکه نهاد وکالت سرمایه اجتماعی برای کشور است، ابراز داشت: اگر قانونگذار شرایط را به صورت واقعی در نظر بگیرد کانون وکلا می تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

رییس کانون وکلای استان اصفهان با بیان اینکه ما اعتقاد داریم به واسطه وظیفه خاص وکلا مبنی از دفاع حقوق مردم است باید رعایت شود، گفت: باید هر آنچه که به این کانون و نهاد ضربه میزند ساماندهی شود.

وی با بیان اینکه طی 100 سال اخیر استقلال برای نهاد وکالت تعریف شده است، ادامه داد: کانون های وکلا در این زمینه مسئولیت دارند و اینکه بخواهند وکالت را جزیی از دستگاه قضایی ببینیم یا آن را کسب و کار و یا در قالب نهادی مستقل در نظر بگیریم بسته به نگاه مسئولان بالادستی دارد و از این رو باید دقت بیشتری در سیاستگذاری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافق ادغام کانون وکلا با مرکز وکلای قوه قضاییه هستیم

موافق ادغام کانون وکلا با مرکز وکلای قوه قضاییه هستیم