مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 09:552021-02-22ورزشي

تقدیر از فرزند یک شهید ورزشکار


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در دیدار با فرزند شهید «شاملی» گفت: هرچه داریم از برکت حضور شهیدان است چرا که شهدا قهرمانان واقعی جامعه هستند.

- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در دیدار با فرزند شهید شاملی گفت: هرچه داریم از برکت حضور شهیدان است چرا که شهدا قهرمانان واقعی جامعه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمدجواد محمدی پور در پی قهرمانی تیم هندبال شهید شاملی شهرستان کازرون در لیگ برتر هندبال کشور در مراسمی از مهرتاش شاملی فرزند شهید ناصر شاملی تقدیر کرد و با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) گفت: قهرمان ترین قهرمانان کسی است که می تواند بر هوای نفس خود پیروز شود و شهیدان یکی از مصداق های این حدیث گهربار هستند چراکه شهدا در راه تعالی نظام مقدس اسلامی و حفظ و صیانت از ارزش ها از عزیزترین داشته خود یعنی جانشان گذشتند.

وی افزود: اکنون همه ما در برابر شهدا مسئولیت بزرگی به گردن داریم و باید ادامه دهنده راه نورانی شهیدان باشیم و فرزندان شهدا، طلایه داران این راه محسوب می شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس ضمن تقدیر از فرزند شهید ناصر شاملی در زمینه نامگذاری یک تیم ورزشی به نام این شهید گرانقدر که خود از پیشکسوتان عرصه ورزش قهرمانی نیز بوده است، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از فرزند یک شهید ورزشکار

تقدیر از فرزند یک شهید ورزشکار