مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 09:552021-02-22سياسي

اختصاص بسته های حمایتی ویژه به مراکز درمانی ناجا


مدیرعامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح در تشریح اقدامات این سازمان در مدیریت بحران کرونا ، از اختصاص بسته های حمایتی ویژه به مراکز درمانی ناجا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه ما باید تلاش کنیم اگر در خانه ای کسی مریض شد آن خانواده غیر از رنج مریض داری، رنج دیگری نداشته باشد را به عنوان هدف مهم و راهبردی سرلوحه کار خود قرار دهد و با حمایت حداکثری از جامعه هدف دغدغه این عزیزان را در حوزه سلامت به حداقل برسانیم.

مدیر عامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح اضافه کرد: معاونت بهداد ناجا و مراکز درمانی تابعه به عنوان بازوی توانمند ما در ارتقای سطح دانش پزشکی محسوب می شوند و از نظرات و پیشنهادات همکارانمان در این معاونت به منظور ارتقای بیش از پیش خدمات، استفاده می کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: برای ارائه خدمات بهینه و استفاده حداکثری از امکانات موجود در حوزه سلامت ناگزیر از بهره برداری از ظرفیت های خدمات الکترونیک سلامت و هوشمندسازی خدمات هستیم و با همکاری مؤثر و سازنده مرکز تخصصی دندانپزشکی امام علی (ع) ناجا پیشرفت های خوبی در حوزه خدمات الکترونیک دندانپزشکی داشتیم و انتظار می رود تا پایان سال جاری پرونده خدمات الکترونیک دندانپزشکی تکمیل شود و از ابتدای سال 1400 نسخ کاغذی از این خدمات حذف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بسته های حمایتی ویژه به مراکز درمانی ناجا

اختصاص بسته های حمایتی ویژه به مراکز درمانی ناجا