مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 10:052021-02-22سياسي

36 روستای دامغان درگیر سالک/ قرارگاه عملیاتی مبارزه ایجاد شد


معاون سیاسی استاندار سمنان بابیان اینکه 36 روستا دامغان درگیر بیماری سالک هستند، گفت: در این راستا قرارگاه عملیاتی مقابله با بیماری سالک در دامغان ایجادشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور ظهر دوشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بیماری سالک دامغان به میزبانی سالن همایش های دانشگاه دامغان ضمن بیان اینکه 36 روستای شهرستان درگیر بیماری سالک هستند، ابراز داشت: می بایست با برنامه ریزی و زمان بندی مناسب به جنگ مبارزه و مقابله با بیماری سالک پرداخت.

وی ضمن بیان اینکه در این راستا قرارگاه عملیاتی مقابله با بیماری سالک در دامغان ایجادشده است، افزود: منابع مالی نباید مانع مقابله و مبارزه با بیماری سالک در شهرستان دامغان شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر مشارکت مردم و استفاده از نیروهای نهادهای غیردولتی در امر مقابله و مبارزه با بیماری سالک در شهرستان دامغان، ابراز داشت: نبود مدیریت واحد عامل اصلی عدم موفقیت در مقابله و مبارزه با بیماری سالک در شهرستان دامغان است که با ایجاد و راه اندازی قرارگاه عملیاتی این مشکل برطرف و نتایج خوب حاصل خواهد شد.

خجسته پور بابیان اینکه سلامت در کنار امنیت جامعه از دغدغه های بشری که نه تنها نباید از آن غفلت کرد بلکه همه باید در تأمین سلامت جامعه تلاش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 روستای دامغان درگیر سالک/ قرارگاه عملیاتی مبارزه ایجاد شد

36 روستای دامغان درگیر سالک/ قرارگاه عملیاتی مبارزه ایجاد شد