مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 10:452021-02-22اجتماعي

تامین جهیزیه ی نوعروسان روستاهای محروم توسط خیریه نوبر تبریز


مدیرعامل جمعیت خیریه نوبر با اشاره به حمایت های این موسسه در تامین جهیزیه ی نوعروسان نیازمند، گفت: با توجه به این که در تبریز چندین موسسه برای اهدای جهیزیه به نوعروسان فعالیت دارد، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل جمعیت خیریه نوبر با اشاره به حمایت های این موسسه در تامین جهیزیه ی نوعروسان نیازمند، گفت: با توجه به این که در تبریز چندین موسسه برای اهدای جهیزیه به نوعروسان فعالیت دارد، از این رو این موسسه از سال 95 تامین جهیزیه ی دختران روستاهای محروم استان در اولویت قرار داده است.

کاظم خامه چی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این که موسسه ی نوبر در سال 1326 تاسیس شده است، اظهار کرد: این موسسه در سال 1326 فعالیت خود را در محدوده ی محله ی نوبر با هدف حمایت و تامین معیشت خانواده های فقیر و بی بضاعت آغاز کرد.

وی افزود: این موسسه در کنار فعالیت های حمایتی خود فعالیت های فرهنگی نیز انجام می دهد که تاسیس دو مدرسه ی غیر رسمی در تبریز از اولین فعالیت های فرهنگی این موسسه بود و در این مدارس آموزش قرآن و فعالیت های هنری به دختران ارائه می شد.

وی با اشاره به تشکیل هیئت صفا در سال 42، گفت: بعد از مدتی، وقفه ای 10 ساله در فعالیت موسسه ی نوبر ایجاد شد ولی در سال 48 هییت صفا خیریه را تحویل گرفته و روحی تازه به جمعیت نوبر دمیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین جهیزیه ی نوعروسان روستاهای محروم توسط خیریه نوبر تبریز

تامین جهیزیه ی نوعروسان روستاهای محروم توسط خیریه نوبر تبریز