مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 10:502021-02-22بين الملل

چین: اداره هنگ کنگ تنها توسط میهن پرستان صورت گیرد


همزمان با اینکه پکن تلاش می کند تا هرگونه مخالفت دموکراتیک باقیمانده در هنگ کنگ را خنثی کند و نقش مستقیم تری در نحوه اداره این مرکز تجاری داشته باشد، - چین: اداره هنگ کنگ تنها توسط "میهن پرستان" صورت گیرد همزمان با اینکه پکن تلاش می کند تا هرگونه مخالفت دموکراتیک باقیمانده در هنگ کنگ را خنثی کند و نقش مستقیم تری در نحوه اداره این مرکز تجاری داشته باشد، یکی از مقامات ارشد چین امروز (دوشنبه) برنامه ها برای تضمین اداره هنگ کنگ تنها توسط "میهن پرستان" را مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این سخنرانی برجسته توسط شیا بائولانگ ، رییس دفتر امور هنگ کنگ و ماکائو تنها دو هفته پیش از نشست سالانه پارلمان چین و همزمان با افزایش گمانه زنی ها درباره برنامه ریزی اقدامات بیشتر برای تحکیم کنترل بر هنگ کنگ صورت گرفت.

شیا بائولانگ در این سخنرانی گفت: حیاتی ترین و مهم ترین کار برای اجرای قانون توسط میهن پرستان بهبود سیستم های مربوطه به ویژه سیستم انتخاباتی مربوطه است.

وی افزود: میهن پرست بودن یعنی عاشق جمهوری خلق چین بودن.

پس از آنکه اعتراضات گسترده و غالبا همراه با خشونت طرفداران دموکراسی در سال 2019 میلادی در هنگ کنگ به راه افتاد و سیاستمداران اپوزیسیون در انتخابات شورای محلی با قاطعیت پیروز شدند، پکن با یک سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین: اداره هنگ کنگ تنها توسط میهن پرستان صورت گیرد

چین: اداره هنگ کنگ تنها توسط میهن پرستان صورت گیرد