مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 11:052021-02-22اقتصادي

واگذاری بهره برداری از 4 بنای تاریخی در استان مرکزی به بخش خصوصی


معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از تصویب واگذاری 4 بنای تاریخی استان و یک کمپ گردشگری به بخش خصوصی در کارگروه واگذاری استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از محسن رحمتی ظهر امروز در کارگروه واگذاری پروژه های استانی اظهار کرد: دعوت از سرمایه گذاران برای احیا و بهره برداری از 4 مکان تاریخی- فرهنگی و یک کمپ گردشگری در کارگروه واگذاری های استانی تصویب شد.

وی افزود: در این کارگروه، کاروانسرای خشکه رود در شهرستان زرندیه مربوط به دوره صفویه با مساحت عرصه 8144 مترمربع برای بهره برداری بخش خصوصی به مدت 25 سال در نظر گرفته شد.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی عنوان کرد: کاروانسرای تاریخی کهک در شهرستان دلیجان با مساحت عرصه 1604 مترمربع مربوط به دوره صفویه نیز از بناهای دیگری است که آماده واگذاری به بخش خصوصی به مدت 20 سال است.

رحمتی ادامه داد: همچنین حمام مأمونیه با مساحت 870 مترمربع در بخش مرکزی شهر مأمونیه و آسیاب جفتی با مساحت عرصه 2919 مترمربع در دو کیلومتری شهرستان آشتیان به مدت 15 سال جهت بهره برداری با شرایط مزایده به سرمایه گذار توانمند واگذار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری بهره برداری از 4 بنای تاریخی در استان مرکزی به بخش خصوصی

واگذاری بهره برداری از 4 بنای تاریخی در استان مرکزی به بخش خصوصی