یک سوم بازار در دست اسباب بازی های ایرانی است/ فقط کیفیت تولید، اسباب بازی خارجی را شکست می دهدمسئول بخش رقابتی جشنواره اسباب بازی با بیان اینکه یک سوم بازار در دست اسباب بازی های ایرانی است گفت: خانواده ها از اسباب بازی باکیفیت ایرانی حمایت می کنند. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، ششمین جشنواره ملی اسباب بازی روزنامه جوان گفت وگویی با دکتر آیدین مهد ی زاده، مدرس دانشگاه و مسئول بخش رقابتی جشنواره اسباب بازی انجام داده است که بخش های مهم آن در ادامه می آید. بخش اعظمی از اقتصاد چین با تولید اسباب بازی شکل گرفته - اسباب بازی یک محصول چندوجهی است که می توان به آن از جنبه های مختلف پرداخت، مثلاً از جنبه اقتصادی، تولید اسباب بازی به تنهایی بازار بزرگی را تشکیل می دهد، در کنار آن اقتصاد کودک، اقتصاد رسانه، انیمیشن و بازی های رایانه ای را داریم. - اگر به تاریخ رشد اقتصادی چین نگاهی داشته باشیم، خواهیم دید که بخش اعظمی از این اقتصاد با تولید اسباب بازی شکل گرفته و بعد ها شاخه های جدید به آن اضافه شده است. - در بعد داخلی هم بحث جهش تولید و رونق تولید را می توان در صنعت اسباب بازی مشاهده کرد. اسباب بازی وسیله سرگرمی و گذر زمان نیست - در تولید اسباب بازی بحث هنری و رنگ، فرم و زمینه های شخصیتی نیز تأثیرگذار است برای همین نمی توان از اسباب بازی به عنوان یک وسیله گذر زمان یاد کرد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |