مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 11:102021-02-22اقتصادي

بررسی نیازمندی های صنعت نان و غلات


رویدادی برای بررسی نیازمندی های صنایع نان، غلات و ماکارونی و توانمندی شرکت های دانش بنیان در این زمینه از سوی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

- رویدادی برای بررسی نیازمندی های صنایع نان، غلات و ماکارونی و توانمندی شرکت های دانش بنیان در این زمینه از سوی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویداد ارائه نیازهای فناورانه ماکارونی، نان و غلات یکی از سلسله رویدادهای ارتقای تاب آوری و رقابت پذیری است که با محوریت کانون هماهنگی دانش صنعت و بازار زنجیره گندم، آرد و نان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تشکل ها و انجمن های مرتبط با این صنایع در روزهای 12 و 13 اسفند ماه سال جاری در مرکز نوآوری نان و غلات ایران برگزار می شود.

هدف اصلی این رویداد ملی، بررسی گلوگاه های این صنایع، یافتن چالش های موجود و پرداختن به راهکارهای ارتقاء کیفی و کمی و رفع موانع تولید موثر و پربازده است و طی آن از یک سو نیازهای فناورانه صنعت ماکارونی، نان و غلات و از سوی دیگر دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و خلاق نیز در آن عرضه خواهد شد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، از محورهای اصلی این رویداد پرداختن به مواردی چون بهبود کیفیت در فرآیند پالایش غلات، افزودنی های مناسب با شاخص های کم ترین هزینه و بالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی نیازمندی های صنعت نان و غلات

بررسی نیازمندی های صنعت نان و غلات